Sider

tirsdag den 8. marts 2011

Forældremøde, stjerneskud og 7000 skridt mod foråret og barsel


Hentede lidt grene ind fra haven i søndags, men de var trods alt lidt bare, så hæklede en lille blomst til at pynte.. Skal vist bare have lavet lidt flere - og så denne gang i påskefarver tror jeg :O)








Har været til forældremøde i dag og lære om lyde og bogstaver og bevægelser.... Meget interessant faktisk - især når de unger skal lære ting, som børnestavning, som kort fortalt går ud på at de må skrive volapyk og vi voksne må ikke rette dem... Det ligger virkelig så fjernt fra det jeg lærte som barn, at det er svært at begribe, men jeg vælger at tro på det og lade det være hans fremtid... Men mærkeligt, det er det sgu!!

Så det flotteste og største stjerneskud jeg nogensinde har set, da jeg var på vej hjem - var lige ved at køre af vejen!! Himlen var virkelig flot og månen også... stod lidt i mørket og stilheden og sugede det til mig.... ahhhh..
Og ja - jeg huskede at ønske......

I går startede en skridttællerkonkurrence på arbejdet og i dag runder jeg de 7000 skridt. Ved godt at 10000 er det anbefalede, men synes det er ok for en træt gravid ;O)
Slog desuden begge mine kolleger i går, selvom de slet ikke regnede med mig som konkurrence... haha...
Konkurrencen kører de næste 14 dage, så må vi se hvor mange skridt det kan blive til i det hele :O)


Har lige regnet ud, at der er 30 arbejdsdage tilbage før jeg går på barsel og så kan jeg forhåbentlig også trække 4 afspadseringsdage fra, hvis jeg ellers får lov til at holde dem. Vi har desværre så travlt på arbejdet, at man i hvert fald ikke bliver skånet den sidste tid - tværtimod skal det sidste lige trækkes ud af en... suk..

Så nu er jeg træt og brugt - igen igen... og lister i seng...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails